miercuri, 12 ianuarie 2011

Un nou an cu un nou design pentru Real Web

Fara mult timp de a posta pe blog este totusi necesar sa mentionez succesul noului site. Trafic marit, cu sursa principala fiind cautari in Google este probabil cel mai important rezultat!

La ce am lucrat:
  • am refacut complet pagina principala cu lista companii si categoriile firmelor
  • am adaptat un design pe doua coloane ca sa avem un site mai spatios
  • coloana din dreapta acum afiseaza numai stirile si comunicatele de presa de la firmele din categoria vizualizata (continut adaptat la vizitator)
  • am revizitat subiectul SEO si am actualizat informatiile publicate care afecteaza motoarele de cautare
  • am implementat peste tot retelele de socializare - firmele pot acum promova pagina lor direct pe contul lor de facebook si celelalte
  • pagina firmelor inscrise esta acum o pagina web in sine - care permite un continut bogat
  • pagina de stiri si comunicate de presa au suferit si ei modificari de design si optimizare
  • noi sugestii si idei pentru fiecare firma, generate individual in functie de parametri contului
  • un nou tur pentru a prezenta catalogul de firme si companii
  • companiile pot acuma specifica un pseudonim - in multe cazuri SC Betoniera SRL nu reprezinta "Pensiunea Pinul" sau si in alte domenii e bine sa specificam si domeniul cunoscut. Pseudonimul este tratat si optimizat la fel ca si denumirea firmei
  • sloganul mai lipsea de pe pagina firmelor. In multe cazuri firmele au un moto sau slogan pe care pot acuma publica pe toate paginile lor.

Cam asta ar fi la prima vedere.
Lucram in continuare la cateva idei originale pe care vom publica in curand... :)

Intre timp va invit pe toti sa luati turul catalogului Real Web  si sa ne trimiteti un feedback despre portal.

2 comentarii:

  1. m-am uitat peste siteul vostru si l-am studiat un pic. vreau sa va zic ca am ramas placut surprins de facilitatea cu care am reusit sa introduc produse si servicii pe site-ul vostru si de faptul ca nu ati incarcat siteul dpdv grafic cu tot felul de culori si elemente kitschoase, e simplu si la obiect, (chiar mi se pare ca seamana un pic cu facebook). vad ca se lucreaza la site, ca tot apar optiuni noi. felicitari pt noul site, si succes.

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari,

    Acum 5 minute am inregistrat website-ul unui client....daca o sa observam o imbunatatire serp o sa imi sfatuiesc clientul sa achizitioneze un pachet premium. O zi buna.

    RăspundețiȘtergere